5 razloga zašto angažirati digitalnu marketinšku agenciju - radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
8113
post-template-default,single,single-post,postid-8113,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

5 razloga zašto angažirati digitalnu marketinšku agenciju

  |   digitalni marketing

S učestalim promjenama na području digitalnog marketinga, postalo je gotovo nemoguće pratiti sve trendove. Mnoge promjene često zahtjevaju komplicirane nove tehnologije i procese za što je potrebno specifično IT znanje koje neprestano evoluira. Ne može se očekivati da će vlasnik poduzeća imati vremena voditi efikasno svoje poduzeće i u isto vrijeme imati relavantno znanje digitalnog marketinga.

 

Sve više se susrećemo s poslovnim ljudima koji imaju upravo taj problem. Vlasnici poduzeća ili njihovo osoblje nemaju vremena niti potrebno znanje za vođenje efektivne internet marketing kampanje pa nam se obraćaju kako bismo se pobrinuli za taj bitan segment poslovanja.

 

U marketinškim agencijama naći ćete talentirane osobe koje imaju stručno obrazovanje u području digitalnog marketinga koje je obogaćeno svakodnevnim radom, ali i kontinuiranim učenjem kako bi ostali u toku s novostima i trendovima.

 

Razumljivo je da poduzećima nije jednostavno prepustiti taj neophodan dio poslovanja u ruke neke agencije, takva poslovna odluka i investicija treba biti isplativa. Koristi ulaganja u digitalni marketing su definitivno profitabilne, a u tu svrhu vam donosimo 5 glavnih benefita:

 

  1. SPECIJALIZIRANO TEHNIČKO ZNANJE
    Zaposlenici marketinške agencije posjeduju specijalizirano znanje digitalnog marketinga koje se konstantno izgrađuje. Taj proces nikad ne prestaje ukoliko se želi ostati konkurentan na tržištu. To znanje obuhvaća IT, ekonomsko i marketinško znanje, poznavanje stranih jezika i mnoge druge vještine.
  2. VREMENSKI EFIKASNO
    Glavna aktivnost jedne marketinške agencije je fokusirati svoje znanje, vrijeme i energiju u kvalitetno osmišljavanje marketinških kampanja koje će kao rezultat imati stvaranje vrijednosti za klijenta. Kvaliteta u digitalnom marketingu uvijek dolazi prije kvantitete, a za to je potrebno vrijeme i stručnost.
  3. SMANJENJE TROŠKOVA 
    Obučavanje postojećih zaposlenika zahtjeva pozamašnu investiciju, a i vrijeme. Također svako dodatno izmjenjivanje marketinške kampanje zbog učenja u tom području stvara dodatne troškove za poduzeće. Jednostavnije i troškovno isplativije je dopustiti marketinškim stručnjacima koji će posao odraditi brzo i efikasno, a time i uštediti novac klijentu.
  4. EKONOMIJA RAZMJERA
    Iako na prvi pogled asocira na kvantitativan rast uz smanjenje troškova, u digitalnom marketingu to znači kvaliteta marketinškog aranžmana koja maksimizira profit, a ujedno i snižava troškove. Koristi su još veće, jer ne samo da u financijskom smislu donosi vrijednost poduzeću, nego i izgrađuje i jača odnos s klijentima.
  5. OPTIMIZACIJA 

    Stručnjaci digitalnog marketinga znaju koje alate koristiti za kreiranje, implementaciju i analizu marketinške kampanje, a i kako ih najefikasnije iskoristiti. Još jedan ključan element je kreiranje sadržaja koji je sastavljen od ključnih riječi koje asociraju na proizvode ili usluge poduzeća, te na taj način visoko pozicioniraju internet stranicu na internetu. Postojeći i potencijalni klijenti na taj će način brže i jednostavnije doći do informacija temeljem kojih će donijeti odluku o kupnji ili sklapanju ugovora.

 

Digitalni marketing nije budućnost, ono je vrlo stvarna realnost i potreba svakog poduzeća. Kvalitetan proizvod ili usluga više nije jednadžba uspjeha, već je neophodno građenje kvalitetnog odnosa s klijentima, informiranost i širenje svijesti o proizvodima i uslugama poduzeća putem interneta. Digitalni marketing je rješenje.

AUTHOR - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.